En el marc del Pla estratègic de turisme de Catalunya, dins de l’àmbit d’accions de formació, des de la Direcció General de Turisme organitzem un seguit de cursos gratuïts de llengua anglesa i francesa adreçats als professionals del sector turístic català.
En col·laboració amb les escoles oficials d'idiomes, els cursos s'impartiran de forma presencial i/o en línia, a partir del mes de gener de 2024, amb el calendari següent:
Comarques de Girona
Contacte: 972 584 929 / eoibanyoles@xtec.cat
Contacte: 972 331 345 / eoiblanes@xtec.cat
Contacte: 972 21 91 00 / eoigirona@xtec.cat
Catalunya Central
Contacte: 93 889 38 30 / eoiosona@xtec.cat
Contacte: 938 21 41 16 / eoibergueda@xtec.cat
Comarques de Tarragona
Contacte: 977 22 69 36 / eoitarragona@xtec.cat
Contacte: 977 44 00 79 / eoitortosa@xtec.cat
Contacte: 977 66 74 44 / eoidelvendrell@xtec.cat
Contacte: 977420018 / rrius@terra-alta.cat
Comarques de Barcelona
Contacte: 938 905 206 / eoialtpenedes@xtec.cat
Contacte: 937 69 57 16 / eoicalella@xtec.cat
Contacte: 938 16 59 92 / eoigarraf@xtec.cat
Contacte: 933 83 30 99 / eoibadalona@xtec.cat
Contacte: 933 70 96 97 / secretaria@eoidelprat.cat
1 curs de francès (en línia).
Contacte: 936 67 18 94 / eoibarcelona-sants@xtec.cat
Comarques de Lleida
Contacte: 973 35 44 46 / eoilaseudurgell@xtec.cat
Per ampliar les dates i horaris de cadascun dels cursos pots consultar la pàgina:
https://empresa.gencat.cat/ca/treb_ambits_actuacio/turisme/professionals_turisme/formacio/idiomes/
Les inscripcions es tancaran un cop s’omplin els grups. Per reservar plaça cal que et posis en contacte amb l’escola oficial d’idiomes corresponent i acreditis que treballes en una empresa relacionada amb el sector turístic.
Aquests cursos estan pensats per a totes aquelles persones que treballen en alguna empresa turística. L'objectiu és millorar la formació dels nostres professionals tot potenciant la seva capacitat d’expressió en aquests idiomes per incidir positivament en l'atenció al client, així com per afavorir la captació de nous viatgers internacionals i la fidelització de la clientela actual.