Llista admesos i exclosos procés de selecció mitjançant concurs-oposició a Directora del "Museu de la Pagesia Municipal"
Es fa públic que la Junta de Govern Local, en sessió de data 16 de novembre de 2018, va acordar:
“Primer: Aprovar la relació d'aspirants admesos i exclosos a les proves selectives per a l'accés a la plaça vacant esmentada:
Aspirants admesos:
Cognoms: |
Nom: |
CANALES CANALES |
MARIBEL |
MORICHE ROIG |
MIREIA |
MURLÀ FORTES |
MONTSE |
Aspirants exclosos, si no esmenen la documentació en el termini únic de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de la notificació d’aquest acord:
Cognoms: |
Nom: |
Motiu exclusió: |
DE LA VEGA GIMÉNEZ |
JOAN |
No acomplir el requisit establert a la base 2.d. del Plec |
Segon: Crear l'òrgan de selecció, la composició del qual és la següent:
- President: Carles Mitjà i Sarvisé (Secretari de l’Ajuntament de Fogars de la Selva).
- Secretària: Àngela Rabassa i Rodón (Auxiliar administrativa de l’Ajuntament de Fogars de la Selva).
- Vocal: Representant de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona.
- Vocal: Alexandra Saurí i Tura (Auxiliar administrativa de l’Ajuntament de Fogars de la Selva).
Tercer: Concedir a les persones interessades un termini únic de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució al BOPB, perquè puguin recusar els membres de l'òrgan de selecció sempre que hi concorrin les circumstàncies o els motius que preveu l'article 28 i en la forma que determina l'article 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Quart: Concedir als candidats admesos el termini d’un mes, a comptar des de l’endemà de la data de publicació de la llista definitiva d’admesos i exclosos al BOPB, per presentar el Pla Director, a un any vista, del Museu de la Pagesia Municipal de Fogars de la Selva, d’acord amb la base 6.2. del Plec.
Cinquè: Fixar la data 22 de febrer de 2019, a les 9 hores, perquè comencin les proves selectives dels candidats admesos.
Sisè: Publicar aquest acord al BOP, als efectes de públic coneixement, notificació i presentació de reclamacions en el termini de 10 dies pels interessats, i exposar-ho al Tauler d’anuncis de l’ajuntament.”
Aquesta resolució es fa pública de conformitat amb el que estableixen els articles 23, 24 i 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Es concedeix a les persones interessades un termini de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació d'aquest Anunci en el Butlletí Oficial de