Informació Important sobre Incidències amb el Subministrament Elèctric a Fogars de la Selva

Dimecres, 5 de febrer de 2025

Has tingut talls de llum, pujades o baixades de tensió, o altres problemes amb el subministrament elèctric?

 

Si has detectat una incidència amb la teva companyia elèctrica, segueix aquest procediment per presentar una reclamació:

  • PRIMER PAS: Reclamar a la companyia elèctrica.
    • Abans de fer cap reclamació a l’Administració, és imprescindible presentar una queixa directament a l’empresa comercialitzadora o distribuïdora d’energia elèctrica.
    • Pots fer-ho per telèfon, mitjançant un formulari web o per escrit (preferiblement amb avís de rebuda).
    • Guarda tota la documentació: correus electrònics, respostes, factures, informes tècnics, etc.
  • SEGON PAS: Reclamar a l’Administració.
  • QUINA DOCUMENTACIÓ CAL APORTAR?
    • Factures d’electricitat
    • Queixa prèvia a la companyia (sol·licituds, correus electrònics, justificants...)
    • Respostes o informes de la companyia.
    • Contracte de subministrament.
    • Fotografies, lectures de comptadors o altres proves.
    • Important: Si els arxius superen els 25 MB, caldrà enviar-los seguint les indicacions després d’haver fet el tràmit.
  • QUÈ FARÀ L’ADMINISTRACIÓ?
    • Analitzarà el cas i, si cal, sol·licitarà més documentació.
    • Pot fer una inspecció per verificar la situació.
    • Notificarà la resolució final al reclamant.
    • No deixis passar la teva oportunitat de reclamar! Comparteix aquesta informació amb els teus veïns perquè tothom estigui informat.
Darrera actualització: 5.02.2025 | 13:24